Inspirerad av Sanna!

Nu jäklar ska en förändring ske, idag börjar jag med cambridge. Får se hur länge jag pallar denna gång. Allra första gången så klarade jag 4 veckor utan fusk, sen har jag provat några gånger men inte klarat det så bra. Men denna gång SKA det gå bra. Tror ni att det gör så mycket att jag har mjölk i kaffet?? Jag har svårt för svart kaffe..

Jag behöver bryta totalt med dom fula ovanorna, jag har ju provat att dra ner, slutat med godis osv, men det går ju inget vidare, halkar dit efter någon dag. Jag vill ju så gärna komma ner på 60-65 kilo. Håll tummarna för att jag klarar dagen...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Av mig??!!!! Går ju inge vidare med min viktminskning,tror ju man får äta vad man vill när man tränar så här händer det inget på vågen!

2009-02-27 @ 14:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0