Fredag!

Himla skönt med en ledig dag :-) Har inte gjort mycket alls idag. Stig har varit och lånat en sån där kap/klyv, vet inte vad dom heter men den både kapar och klyver samtidigt. Så jag ska väl ut och testa den snart. 

Idag fick jag äntligen tummen ur och har bokat hotell i Norrköping. Tre nätter på hotell och två dagars inträde på Kolmården. Som jag har velat åka dit. Och nu äntligen ska det bli av. Längtar som en tok nu.

Stig har också varit och handlat idag och kom hem med den här:





Ser hur mumsigt ut som helst. Nu är det ju inte så att han köpt den till mig för att jag är världens bästa fru i hela världen, utan för att han fick den som ett tröstpris i en tipstävling. Men jag tänker då mumsa av den vare sig jag får eller inte.

Robin och Frida ser på filmen som kom i brevlådan idag.



Så himla passande att det handlar om delfiner, vi som ska åka och titta på dom snart...Den verkar då va spännande för dom sitter som små ljus och tittar.





Frida har haft ont i sitt knä några dagar så nu fick hon bandage så det ska kännas bättre.



Kommentarer
Postat av: Anna Sjögren

Kolmården Är Fantastiskt! Jag har varit där två gånger. Min storebror bor ju i Norrköping, men nu var det allt för länge sedan jag var där..

Och guud va lik Frida var Emma på det där kortet, så som jag minns dina stora barn som små ;)

2011-04-12 @ 19:21:28
Postat av: Carola

Hej, jo jag kan tänka mig att Kolmården är fantastisk. Har längtat i massor av år. Jo det finns lite drag mellan Emma och Frida. Kan ju bara betyda att dom är lik sin mor ;-)

2011-04-13 @ 14:14:02
URL: http://carolamfl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0