Söndag!

Så har denna helg gått, fort som attan. Har haft det rätt så bra trots det heta vädret. Är ju inte riktigt min melodi med så här varma dagar. För att inte prata om nätterna, det är nog dom som är värst. Vi har sovrummen på övervåningen och det är faktiskt ingen hit. Inatt sov jag uppe med öppna fönster till kl halv fem, gick sedan ner och sov ett tag på soffan. Nere kommer det ju faktiskt in luft när man öppnar fönstret till skillnad från uppe.

Fredag var en bra dag på alla sätt och vis. Först skolavslutningar och sedan till middag blev det ju "plankan". Blev smått förvånad då jag skulle betala, priset var 1490:- Hade ställt in mig på 1250:- och det är ju dyrt så det räcker. Hon jag beställde av måste sagt fel pris och glömt berätta att dom lägger till "pant" för brickan och skålen. Fick i och för sig tillbaka 300:- när jag lämnade tillbaka grejerna. Nej jag tror det var första och sista gången jag beställde en sån. Nog för att det var gott och så men jag tror man kan göra i ordning det själv för billigare peng. Här kommer i alla fall lite bilder...





Visst ser det ganska gott ut?

Nej, nu ska jag slita mig härifrån och gå och packa i ordning barnas väskor. Sedan ska jag krypa i säng och hoppas på en svalare natt. Arbetsdag imorrn....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0