Tisdag!

Åh gissa om man är "dagavill" idag. Känns helt klart som att det är måndag idag. Men tänk så skönt ändå, en dag mindre till helg ;-)

Och i helgen är jag ledig i hela tre dagar, underbara underbara ledighet, du är välkommen. Fredag har vi fullt upp med skolavslutningar och lite annat, lördag åker vi upp till Luspen och grattar pappa som fyller år, söndag ska jag försöka göra klart hos jordgubbarna och sedan försöka ta det lugnt.

Tänk, sedan jobbar jag bara en enda liten vecka till sedan är det SEMESTER...Känns som att det behös nu..

Idag har det varit lite mysig åska på villis, och jag har "grämtes" hela dan då jag inte dragit ut tv:n, eller modemet eller någonting här hemma. Så en lagomt lättad Carola kom hem ikväll och allt funkar, tack och lov. Såg inte ens ut som det regnat något här, ibland ska man ha tur..Ska i fortsättningen komma ihåg att dra ut allt innan man far på jobbet, så slipper man en massa ångest.

Tack och hej, leverpastej ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0