Fredag!

Har haft en bra dag på jobbet, och när jag kom hem så hade Stig börjat städa så det var ju bara att haka på. Så nu är det rent som aldrig förr.

Jag stal ju rabarber av mamma i höstas och se så fint.. Dom lever...



Strunta i allt ogräs ni ser, det ska bort så småningom. Men snart får vi koka rabarbersaft :-)

Väntar nu på att mamma ska sluta jobba och komma hit. Hon ska sova här i natt. Alltid kul att ha mamma här, hon är bäst.

Imorrn ska Emma cykla till villis, en liten tripp på ca 2,6 mil. Där ska hon först va med nån kompis, och sedan ska hon va barnvakt. Hon lär ju somna gott i alla fall. Tänk om man fick sådan energi och lust att cykla så långt. Vad vältränad man skulle va.

Imorrn ser jag också fram emot eftermiddan då min goda vän Kia med familj ska komma hit. Ber nu till vädergudarna att vädret ska va bra så man kan va ute. Tanken är också att vi ska grilla. Kia har också lovat mig ett glas vin och det är ju aldrig fel. Mys på hög nivå. :-)

Ha en trevlig fredagkväll nu...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0