Ledig måndag!

Det känns som man jobbar jämt. Förra veckan var jag ledig torsdag, annars jobbade jag varje dag. I och för sig så är det ju inte långdagar varje dag, men även om man tex börjar kl ett så tar man sig inte för att göra nåt här hemma, då går man ju bara och väntar på att få åka. Det är en omställning från tiden som assistent, då jobbade man very very långa dagar men hade fler lediga. Jag kan inte riktigt bestämma mig för vilket som är bättre. :-)

Idag gör jag och Frida inte så mycket, hon pysslar och håller på att göra i ordning ett brev till en kompis. :-)

Imorse var jag grymt trött så när jag skickat iväg Robin och Emma till skolan så la jag mig i soffan, där somnade jag till en stund och efter det känner jag mig mycket piggare. Tack och lov.

Nu blev Frida sugen att se en film så jag ska väl göra henne sällskap med det tror jag. Man ska ju inte överanstränga sig i onödan heller......

Ha en bra dag...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0