Torsdag!

Är ledig idag och det känns underbart. Igår var det Urban som hade namnsdag, så vädret i juni blir alltså kall, blåsig med lite regn. Håller tummarna att vädret blir kanon idag på Vilhelminas namnsdag och imorrn på Blendas.

Urban, Vilhelmina, Blenda - så skall sommaren ända.

Stig har varit i umeå på kurs och har passat på att handla en del spännande. Bland annat en flytväst till Robin, han hade vuxit ur sin. Och jag fick en kombinerad morsdag/bröllopspresent, en köksradio och den verkar va kanon. Inge brus eller så. Och det bästa av allt är att man skruvar ju fast den under ett överskåp så det är ingen som kan ta den :-) Har man en som står på bänken så är det alltid någon som lånar den och glömmer ställa tillbaks den. Sedan hade han köpt sockar till Tobbe och Emma, nå ringklockor till Robin och Fridas cyklar och lite annat smått och gott. Han är duktig på att handla. :-)

Ja som sagt är det ledig dag idag och man har som vanligt tusen saker att göra men jag vet inte om jag ska göra det värsta bara och sedan passa på att ta det lugnt. För sedan jobbar jag helg.

Imorrn blir det nog en heldag. Robin har karneval, sedan ska det handlas lite mat och sedan jobbar jag kväll från halv fem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0