Vab!

Japp, det är Robin som är sjuk igen. Han nyser, snorar och han säger att det kliar i halsen. Jag undrar om det är pollen han reagerar på? Han har aldrig gjort det förut men man vet ju aldrig. Vi har fått en kallelse till barn i Lycksele i juni så då ska jag be att dom gör lite tester på honom. Skulle vilja att dom kollar både allergier och immunförsvar.

Igår hade jag vilodag på alla sätt och vis. Dunderskönt.. Men idag hade jag tänk göra lite saker, passar på att göra det när man lix är hemma. Tycker som sagt att man inte hinner något. Idag började jag dagen med en kopp kaffe och sedan detta:



Gudomligt skönt...



Måste få visa en bild på min gurka :-) det är rekord, den är större än dom stackarna som blev i fjol..



Och tomatplantorna har börjat blomma :-)



Den här roliga gubben har Robin gjort på sitt fritids. Hur söt som helst..



Dom här pelargonerna köpte jag på granngården, ska se om jag tar mig för att byta jord på dom idag. Hade tänkt ha dom ute på bron i sommar..


Ha en bra dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0